15 Şubat 2012 Çarşamba

Sahilyolu (Fenerbahçe-Caddebostan)


Rüzgarsız havalarda sahil yolundan Fenerbahçe-Caddebostan arasını yürümeyi seviyorum. Deniz kenarında dalgaların sesi, kediler ve ağaçlar arasından yürümek güzel.. Etrafımdaki doğayla daha ilgili olup daha bilgili olmayı isteyeli beri gözüm ve makinam ağaçlara ve çiçeklere daha çok yöneliyor.

Kış daha bitmedi, pek çok ağacın gövde ve dallarında olsa olsa geçen seneden kalma  kuru yapraklar, çoktan kuşların yediği meyvelerin kabukları duruyor.



Baharın habercisi tek tük çiçek de yavaş yavaş açmaya başlamış.



Bu Pazar doğada yürümedim, onu yerine Sahilyolu’ndaydım yine. Şans! Bir ağacın tepesinde sarı meyveleri didikleyip çekirdeklerini yiyen bir yeşil papağan sürüsü! Bizden ürktüklerinde ağaçtan kalkıp güneşin altında parıldayan yeşil kanatlarla üstümüzden uçmaları nasıl da güzeldi..





Biraz biraz bazı bitkileri tanımaya başladım.. Ama daha çooook yolum var.. Hedefim, fotoğrafını çektiklerimi isimlendirebilmek. Kolay gelsin bana J

3 yorum:

  1. Tam olarak neredeydi bu papağanlar??

    YanıtlaSil
  2. Fenerbahçe-Caddebostan arasındaki sahil yolunda.. Sanıyorum Göztepe civarları idi..

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler, ben de denk gelebilirim inşallah.

    YanıtlaSil